woensdag 6 januari 2016

Gedachten


Gedachten
kunnen elke richting uitgaan,
soms lopen ze volledig uit hun baan.

Dan gaan ze niet de goeie richting op
maar rechtstreeks de diepte in,
dan heeft niets nog zin.

Het is daar donker en koud,
negatieve zinnen rollen in je hoofd,
de rest lijkt wel verdoofd.

Pijn in heel je lichaam,
of teveel stress, depressief,
of een gevoel van niemand heeft me lief.

We laten snel ons hoofd hangen
en laten ons gaan,
we denken dat we alleen staan.

Maar laat ik jou vertellen:
je bent niet alleen,
er zijn zoveel mensen om je heen!

Kijk eens stiekem rond,
je moet goed kijken,
want ze laten het niet gauw blijken.

Maar als het moet
laten jouw echte vriendin zich zien,
het zijn er dan misschien geen tien.

Je kan ze op één hand tellen,
maar raap het allemaal bij elkaar die pure vriendschap
en je vind een waardevolle schat.

Geef alsjeblief niet op!
Voel je snel beter met mij,
want ik sta klaar aan je zij!

Ik geef niet snel sterke woorden,
maar dit gedichtje is speciaal voor jou!
Ik geef je pure vriendschap, een tikkeltje liefde erbij,

girl, ik hou van jou!  

- Me for You - 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!