zaterdag 13 februari 2016

MaMadagje



Donderdag was het tijd voor een MaMadagje met ons Roselinde; moeder & dochter alleen 
zonder de jongens op stap! Een echt meiden uitstapje onder elkaar. 
Verschillende ongezonde portie's calorieën en een mega grote bom aan suiker, denk aan;
frietjes, chips, kersensnoepjes, ... vulden onze buikjes.
En de grootste wafel die m'n dochtertje ooit zag was verdwenen in amper 10 min tijd! :-) 


We bezochten de WinterFoor van ons Oilsjt, waar we onze hartjes sneller voelden slaan
toen we de vele lichtjes en de unieke geluiden beleefden... Want de sfeer van de kermis in 
Aalst doet de fantasie dansen, en tovert een glimlach op het gezicht van elk kind.
En ook een big smile voor mama natuurlijk! ;-)
( Behalve als je verteld dat je naar huis moet, hihi! )


Het is de allereerste keer dat Roselinde naar de cinema ging... Ik had altijd de schrik dat ze 
moeilijk zou kunnen stil zitten of dat de film haar helemaal niet zou interesseren, en zo was het 
er eigenlijk voor haar nog nooit van gekomen. Tot nu dus! 
En ze had het zeker vroeger mogen beleven, want ze was zeker niet de enige 4 jarige in de zaal! 
Eerst zei ze dat ze zou bang zijn als het licht zou uitgaan... Schattig! 
Maar met mama aan haar zijde, en die lekkere kersensnoepjes natuurlijk, was dat al snel vergeten.
De film THE GOOD DINOSAUR schoot van in het begin al meteen raak! Het trok meteen je 
volle aandacht en het was echt een avontuur.
Ik was tevreden dat mijn kleine dochter haar oogjes boeiend naar het scherm bleven kijken, en toen 
ze zelf op mijn schoot kroop en mijn arm pijn deed, bleef ik genieten van onze momenten.

Afbeeldingsresultaat voor the good dinosaur

En wie de film ook gezien heeft weet dat we gerust mogen toegeven dat er toch twee sterke 
momenten waren waar de tranen in je ogen stonden... 
Zelf mijn dochter hield het niet droog en ging met rode oogjes en een zakdoekje de zaal uit... 

Een prachtfilm! Zeker geschikt voor kinderen, want ze begrijpen het verhaal zeer goed.
Een dikke 10 krijgt hij van ons! 

- MaMa TeiGetje Silvy -


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!