zondag 7 februari 2016

van Mama naar Fee


Aan het werk. In de pauze keek ik naar mijn gsm en zag een berichtje van mijn man met de boodschap dat Ryan een cadeautje voor me heeft... Oh wat lief! Dat maakte me curieus natuurlijk, want als je me nieuwsgierig maakt dan loop ik de hele tijd te denken; wat zou het nu zijn? 
Het is iets kleins en het staat op de schouw, kreeg ik als tip.
Dus toen ik thuiskwam na een vervelende dag werk, stapte ik meteen op de schouw af... Wat ik daar aantrof in een kleine glazen potje was dan ook het allerlaatste waar ik aan dacht! Een kleine tand! 
Mijne frank was meteen gevallen, en ik kon het bijna niet geloven! Ik keek meteen naar Ryan die al honderduit aan het vertellen was, de schat! Zijn éérste tandje is uitgevallen!

Met een plastiekje van een rietje, van zijn fruitsapje open te trekken. Lol! Veel bloed maar geen tranen, ik had wel spijt dat ik dit eerste moment gemist heb.
Het was me totaal onverwachts omdat ik helemaal niet wist dat die tand los stond. Dus dat was me wel een leuke verassing. Wat is hij nu knap en stoer zo met een leeg gat tussen zijn twee rijen witte tanden... En fier dat hij is! 
( Hopelijk staat hij binnenkort niet als een schietkraam op zijn communie foto's, bedacht mijn man. )

We gaan de nacht in... En nu maar hopen dat ik straks heel stil kan zijn om een dikke cent onder zijn kussen te leggen... Want ja hoor, dat fantasie verhaaltje ga ik met veel plezier meespelen! ;-) 

Groetjes van 

- MaMa - & - de TandenFee -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!