dinsdag 7 maart 2017

Het radarwerk in een team... Mijn gastenblog bij Vrouw op eigen benen


 Ga naar vrouw op eigen benen

In het radarwerk van een horloge, zijn alle delen onmisbaar!

Mijn maandelijkse gastenblog bij "Vrouw op eigen benen" staat weer online! Ik ben er fier op, en wil mijn enthousiaste gevoel met jullie delen! 

In deze blog vertel ik over het belang van samenwerking in een team. Dat als we onze krachten en specialiteiten bundelen, samen met afspraken en vertrouwen. We zo kunnen streven naar hetzelfde doel in de visie van een organisatie.
"Ieder lid van het team is onmisbaar, en draait mee in een groter geheel. Daarom is teamwerk belangrijker dan m’n denkt…"
Lezen jullie mee? 
Liefs, Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!